مصاحبه اخیر خامس رودریگز
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
14 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


هیچکس به خاطر تعویض شدن عصبانی نمی شود ...


    بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، خامس به خبرنگاران گفت: "پیروزی همیشه مهم است، حتی اگر 1-0 باشد و نه 2-0 یا 3-0 . فکر می کنم در هفت یا هشت بازی اخیرمان روی غلتک بوده ایم و گل های زیادی به ثمر رسانده ایم. ما فقط باید در همین مسیر به حرکتمان ادامه دهیم اما از این هم آگاهیم که هنوز راه زیادی تا پایان فصل در پیش است."

    گرت بیل در دقیقه 62 به جای او وارد میدان شد، و بعد از یک ماه دوری به میادین بازگشت؛ هامس در این رابطه گفت: "هیچکس به خاطر  تعویض شدن عصانی نشد. بیل بازیکن بزرگی است و اگر قرار باشد او همیشه بازی کند، این کار را خواهد کرد. ما باید روی پای خود بایستیم و در هر شرایط آماده باشیم. فکر نمی کنم مشکلی در سیستم تیم وجود داشته باشد. مربی می داند که ما چگونه بازی می کنیم - پس اینکه 2-4-4 باشد یا 3-3-4 به نظر او بستگی دارد. ما تنها باید آماده باشیم تا هر کاری که او می خواهد را انجام دهیم. من در اطراف محوطه جریمه احساس خوبی دارم، اما همیشه مراقبم تا به هر آنچه که آنچلوتی می خواهد گوش کنم."

    خامس همچنین در مورد فرصت هایی که کریستیانو مقابل لیورپول از دست داد نیز صحبت کرد و گفت: "فکر نمی کنم کریستیانو به خاطر اینکه امشب موفق به گلزنی نشد، عصبانی شده باشد. او هنوز بازی های زیادی در پیش دارد و مطمئنم که به زودی آن رکورد را خواهد شکست."

    و در نهایت ستاره کلمبیایی در مورد گلی که مقابل گرانادا به ثمر رساند نیز افزود: "بله، هفته گذشته من یکی از بهترین گل های دوران ورزشی ام را به ثمر رساندم، اما من در مقابل اروگوئه هم گل زیبایی به ثمر رسانده بودم. مطمئناً گلی که مقابل گرانادا به ثمر رساندم در بین 3 گل برترم جای دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 31295
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1